¤ Ügyfélszolgálat, hibabejelentő
+36 82 351 826
. Személyre szabott ajánlatainkhoz kérjük adja meg irányítószámát
Loader

GYIK

Új előfizető vagyok, milyen díjcsomagok közül választhatok?

Weboldalunkon részletesen tájékozódhat jelenlegi akciós kiírásunkról, de szívesen adunk információt telefonon, e-mailben, vagy személyesen az ügyfélszolgálatunkon.

Már van kábeltelevízió, vagy Internet előfizetésem, lejárt a hűségidőm, milyen ajánlatok közül választhatok?

A mindenkori akciós ajánlatunkat megtalálja a weboldalunkon, vagy érdeklődhet telefonon, e-mailben, vagy személyesen ügyfélszolgálatunkon.

A megrendelést követően mennyi idő múlva létesítik a szolgáltatást?

Az előfizetői szerződés alapján, amennyiben a megrendelőnél az előfizetői pont kiépítésre került, a bekötést a Szolgáltató átlagosan 2-3 napon belül, amennyiben új előfizetői pontot kell kiépíteni, úgy azt átlagosan 7 napon belül, de legfeljebb az igénybejelentéstől számított 30 napon belül teljesíti.

Hogyan tudom lemondani szolgáltatásomat, ill. mennyi a felmondási idő?

Az előfizető a határozatlan idejű előfizetői szerződését írásban, legfeljebb 8 naptári napos felmondási határidővel, indoklás nélkül bármikor jogosult további jogkövetkezmények nélkül felmondani. Amennyiben az előfizető hűség-akciót kötött, a hűségidő lejárta után jogosult jogkövetkezmények nélkül felmondani szerződését. Ezen időtartam alatt történő felmondás esetén az előfizető köteles az addig igénybevett kedvezményeket egyösszegben kifizetni.

Mennyi a havidíja a szüneteltetésnek?

A szolgáltatás szüneteltetésének havidíja 508 Ft.

Mikor jár le a hűségidőm?

A mindenkori hűségidő lejárati idejét megtalálja előfizetői szerződésén, vagy az akcióról tett nyilatkozatán. A hűségidő lejáratáról ügyfélszolgálatunk is segítségére lehet: érdeklődjön személyesen a 7500 Nagyatád Rókus köz 3. címen, vagy telefonon a 351-826-os telefonszámon, vagy e-mailben: latsat@latsat.hu

Milyen költséggel jár a szolgáltatás áthelyezése?

Az előfizetői hozzáférési pont tulajdonos Előfizető áthelyezés címén kérheti a Szolgáltatótól az előfizetői hozzáférési pont helyének megváltoztatását a Szolgáltató földrajzi szolgáltatási területén belül, ha egyidejűleg az Előfizető személye nem változik. Amennyiben az Előfizető az áthelyezést olyan helyre kéri, ahol az előfizetői hozzáférési pont már kiépítésre került, az Előfizető áthelyezési díj fizetésére köteles, kiépítetlen előfizetői hozzáférési pont esetén pedig kizárólag belépési díj fizetésére köteles az Előfizető. Áthelyezési díj : 12500 Ft Belépési díj: 31250 Ft

Melyik csomagban milyen csatornák találhatóak?

Az érvényben lévő csatornakiosztásunkat megtalálja weboldalunkon, vagy kérje ügyfélszolgálatunk segítségét a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Hiba észlelése esetén hol tudok hibabejelentést tenni?

Telefonon, a honlapunkon a hibabejelentési felületen, e-mailben, vagy személyesen az ügyfélszolgálaton.

Milyen módokon tudom megrendelni a szolgáltatást?

Telefonon, honlapunkon a megrendelés felületen, e-mailben, levélben, vagy személyesen az ügyfélszolgálaton.

Telefon szolgáltatás esetében milyen díjcsomagok közül választhatok?

Weboldalunkon részletesen tájékozódhat telefon szolgáltatásunk díjcsomagjairól, illetve megtekintheti a www.triotel.hu weboldalon.

Telefon szolgáltatás rendelése esetén megtarthatom-e régi telefonszámomat?

Igen, a számhordozás díja jelenleg: 3960 Ft, a jelenlegi hűség-akciónk keretében ez a díj: 1000 Ft.

Milyen eszközök szükségesek a telefon igénybevételéhez?

Bármilyen analóg telefon használható a hálózaton. A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges kábelmodemet cégünk biztosítja.

Igényelhető külön is telefon szolgáltatás?

Telefon szolgáltatás csak meglévő kábeltelevízió ill. internet szolgáltatás mellé rendelhető.

Használható-e a telefon szolgáltatás áramszünet esetén?

Áramszünet esetén a telefonszolgáltatás nem elérhető, ugyanis a Szolgáltató által kihelyezett kábelmodem árammal működik.

Adatvédelmi központ

Szükséges sütik

Feltétlenül szükséges sütik olyan funkciókat biztosítanak, amelyek nélkül a honlapunk nem használhatók rendeltetés szerűen. Ezen cookie-kat kizárólag mi használjuk, ezért ezek az első fél cookie-jai. A feltétlenül szükséges cookie-k használatához az Ön hozzájárulására nincsen szükség. Ezért a feltétlenül szükséges cookiekat nem lehet be és kikapcsolni. A honlapunkon a következő Feltétlenül szükséges sütiket használjuk:

kohanasession, language, postcode, gdpr_allowed_cookies, gdpr_consent_types, gdpr_privacy_bar

Funkció és teljesítmény sütik

A Funkcionális cookie-k lehetővé teszi a honlapunknak a már megadott részletek elmentérését és ezen adatok alapján tökéletesített és személyre szabottabb funkciókat kínáljunk. Ezen cookie-k csak anonimizált információkat gyűjtenek és tárolnak, tehát ne tudják követni az Ön egyéb honlapokon való mozgását. A teljesítmény cookie-k arról gyűjtenek adatokat, hogy hogyan használják a honlapunkat. Ezeket arra használjuk, hogy jobban megértsük miként használják a honlapunkat, hogy annak tartalmát és funkcióit javítsuk. Kérjük vegye figyelembe, hogy a funkcionális és teljesítmény cookie-k kikapcsolása korlátozhatja a honlapunk bizonyos funkcióinak működését. A honlapunkon a következő Funkció és Teljesítmény sütik használjuk:

__utma, __utmb, __utmc, __utmt, __utmv, __utmz
__utma, __utmb, __utmc, __utmt, __utmv, __utmz

Tájékoztatjuk, hogy a honlapon ún. sütiket (cookie-kat) használunk, amelyeknek célja, hogy anonimizált formában látogatottsági információkat gyűjtsön, valamint elképzelhető, hogy bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. Egyes cookie-k amelyet használunk harmadik személyek számára gyűjtenek adatokat, amelyeket arra használnak, hogy olyan reklámokat jelenítsünk meg mi és harmadik személyek, amelyek relevánsak Önnek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról az Cookie / Süti Tájékoztatóban talál részletes tájékoztatást, vagy a sütiket Ön is bármikor beállíthatja.